untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

kopiah bintang hatiku

tajuk entry sesaje je kan..hakhak...kepala tengah tingtong sebab tadi sahur minum LA cafee tuh..

nak share hasil minggu lepas..cust request marroon pink, nak design lain, tapi aku terrrbuat design lain..hampeh tak aku nih? cit...mintak maap mintak ampun sesangat...nasibla cust tak bising, kalau tak, haru aku nak kena buat yang lain...

masa cust request kaler pink untuk kopiah, aku dah bajet mesti kopiah ru nanti ada unsur2 gugurl...errr...boleh bayang kopiah gugurl? hakhakhak...bayangkan ek...

tapi bila dah siap, eh...cantik jugak gabungan kaler nih...kihkihkih..aku bukan nak angkat bakul kat sini, sekadar menyatakan pandangan aku dari segi gabungan warnanya..


amacam? okay tak?

notakaki : dah 4ari tak mengait kopiah sebab badan kurang sihat, kepala pening..

1 comment:

Anonymous said...

salam..boleh share diagram tak utk kopiah ni..jazakallah

Related Posts with Thumbnails