untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

star stitch pattern

first time aku belajar this kind of pattern ngan kak lela after dia share link kat blog dia...masa tu, aku buat phone casing untuk abang aku...ngan phone casing untuk kawan aku...pastu menyepi...lamaaaaa tak buat...last ari tu, teringat, dan terus cari macam mana nak buat sebab aku dah lupa...

disebabkan tenet slow, takleh nak tengok how to crochet star stitch pattern kat youtube....alternatifnya, try google image...dan terjumpa star stitch pattern nih...aku kongsikan ngan kawan2 sekalian...

                     

senang dan mudah nak faham sket bila ada diagram pattern ni kan...thanks to tjw1963 sebab banyak kongsikan info2 dan idea2 menarik berkaitan crochet, video yang dia upload kat youtube pun senang nak difahami bagi aku yang baru nak belajar nih...

notakaki : bercadang nak siapkan projek star stitch pattern ni besar2an punya...*kalau kesihatan mengizinkan

No comments:

Related Posts with Thumbnails