untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

lagi gambar dari customer

                     
alahai...geram nak cubit2 je pipi dia...panas2 lagi ni dapat gambar dari customer, terus letak watermark sket, upload kat sini...

baby boy with crocheted booties and mittens, black and white...actually, customer request kaler merah hati kalau tak silap aku, campur ngan putih...agaknya apa yang merasuk aku time tu, pigi buat kaler hitam putih, yakin gilermasa buat tu, nak2 plak time tu tenet down...tak dapat aku nak double check...terus pos...aku dah pun minta maaf, dan nak minta maaf lagi sekali kat sini...memang salah aku beb...tapi syukurlah, at the end, dia puas hati...alhamdulillah...

notakaki : manusia macam aku ni kerap buat silap, minta maaf yer...

No comments:

Related Posts with Thumbnails