untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

alas dulang



first time buat corak lagu nih, dan first time jugakla buat alas dulang...biasa buat alas meja, paling2 busuk, buat chairback tuh...

pattern sebenarnya perkongsian kawan2 fb, dia share gambar, pastu terus aku jatuh chenta ngan corak nih...apa lagi, jangan buang2 masa, terus amek jarum, bedal je stok benang yang ado...mula la mengait...gigih tak gigih, 3,4 ari jugakla...alhamdulillah, siap jugak...

actually, ni bukan untuk aku nih, ari tu aku join satu project nih, di mana ahli2 kena mengait alas dulang, saiz dan corak bergantung kepada citarasa masing2...pastu, akhir bulan nih, cabut undi...tengok sape yang akan terima kita punya hasil, dan sape yang akan hantar hasilnya kat kita...kiranya, give and take lah nih...

hope sangat bakal penerimanya nanti berpuas hati dengan hasil kerja aku, dan aku jugak berpuas hati dengan apa yang bakal aku terima nanti...insyaallah..

notakaki : gila nak buat alas meja untuk meja makan kat umah ni je, tapi...hahaha...tapi tu yang bermasalah tuh...cit...

No comments:

Related Posts with Thumbnails