untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

lagi lagi GA di FB

hush...satu lagi GA yang dianjurkan oleh rakan2 kraf di fb...


GA kali ni ada 3 step je, tapi sebelum tu, kena friend dengan dia dulu...oppss lupa...GA kali ni dianjurkan oleh sis KS craft...3 step yang aku maksudkan itu adalah
1. LIKE fb penganjur
2. LIKE dan share picture yang kat atas tuh
3. komen dekat bawah gambar tuh

ha kan...dah setel...3 langkah mudah...actually, aku pernah sekali berurusan dengan sis yang anjur GA nih dan buat masa sekarang ni, masih mencari2 peluang untuk berurusan untuk kali kedua dan seterusnya, cuma masih belum berkesempatan sepenuhnya...

alang2 dah dia anjur GA, terpanggil jugaklah diri ini ke depan dalam 2 inci setengah untuk menyokong GA tersebut dengan cara menyertainya....yaaaa...baca ayat ni dengan penuh semangat dan perasaan sket...ekekekeke....

notakaki : sape lagi yang buat GA, tag la aku...aku ngah buhsang tahap gaban nih, sementara aku free dan tenet ada....hehehehe

No comments:

Related Posts with Thumbnails