untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

sepi bukan sebarang sepi

assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...lama tak mengarut kat sini...ahaks...nak kata aku ada banyak blog ah tu...hehehe...memang2...memang aku mengaku aku ada banyak blog, dan boleh dikatakan, sumenya aktif...tapi antara yang paling aktif adalah blog nih dengan therosputih

lama aku tak hupdate hasil kait aku untuk dikongsi di sini, bukan menyepi dari mengait, tp sebab MALAS mau transfer gambar...huih...bab mengambil gambar, laju jer...siap ada model2 lagik menggayakannya, tappiii...nak transfer masuk lapatopa? huishhh...entah virus apa yang telah menyinggah dan merasuk badan aku nih...takpe2...bila dah ada entry muhasabah kemalasan diri macam ni, tak lama dah tu, nnti akan ada la aku hupdate dan kongsi hasil kerja kait2 dengan kalian semua...

kalau nak diikutkan ati aku kan, sebenarnya banyak nyer lah hai new project yang nak dibuat, tp tak de keupayaan yang tinggi nak try start benda baru...insyaallah...korang doakan aku banyak2 eh...

sekarang nih, aku sedikit bizi sebab aku berpindah segalanya...pindah umah, pindah sekolah, pindah tempat...sume benda nak pindah, jadik kejenya...patplohpat kali ganda lebih banyak...alhamdulillah, ari ni ari pertama aku start keje di tempat baru...setakat nih, takde apa2 masalah lagi, setakat perubahan bahasa pengantara dengan nak biasa2kan diri dengan tempat dan suasana baru sahaja...it takes time la kan, hopefully takdelah makan ati sangat aku nih...

kawan-kawan sekalian...selamat mengait yer aku ucapkan...sama2lah kongsi hasil kalian di sini...boleh share2...

notakaki : dari kamek kitak kepada bah bah kau

No comments:

Related Posts with Thumbnails