untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

pepel mengancam

hupdate2 pasal booties lagi...aku suka buat booties hokey...hehehe

kali ni booties warna pepel plak, gabungan 2 jenis pepel...cepat je susut benang warna ni, sbb ramai kawan2, customer yang request warna ni...cantik kan? kalau aku, kompem la aku request warna pink sebab aku suka pink, errr...anak laki pun aku nak bantai pakai booties kaler pink jugak...buley ka...hikhikhik



sebenarya, takdak masalah pun nak warna apa, cuma sebab kita dah setkan dah, kalau baby boy, mesti warna biru, kalau baby girl, harus warna pink...kalau tetibe boy minat pink, mula lah cakap boy tu ada masalah sket dgn mengenalpasti identiti...adeh...tak salah nak minat warna apa, janji jangan melampau hokeh...

dalam islam sendiri suh kita mengamalkan kesederhanaan dalam apa jua aktiviti kita, bila dah terlebih2, jadik benda lain plak...errr...ceramah agama ke plak ni cik kak? ekekeke

notakaki : kawana ku cakap org yang suka warna pepel ni ada masalah jiwa, betul ke?

No comments:

Related Posts with Thumbnails