untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

bunga-bunga matahari

sebelum start melalut, rasa cam nak nyanyi lagu maya. bunga-bunga mahatari tuh...ekekeke....amek mood bunga matahari maaa...

alkisah, housemate aku request phone casing for her bb, besar la sket kan compared dgn henset aku yang kurus cekeding...almost dua kali ganda saiz yang biasa aku buat...

housemate aku nih, dia kata tak kisah la nak warna apa, sekalik masa aku nak buat tuh, aku ngah kemaruk nak gabungan 2 warna ijau, tatau kenapa, berminat sangat ngan gabungan warna nih...

bila dah siap casing nya, tinggal lah masa untuk hiasan...terus datang idea nak hiasa warna kuning oren...hah...BUNGA MATAHARI melintas...ada aku sebut dalam entry sebelum nih, dengan pattern yang sama, aku buat dan tempek kat sini...

phone casing and sunflower

notakaki : bukan nak memuji, tp rasa cam berkenan plak ngan gabungan warna mcm ni...

No comments:

Related Posts with Thumbnails