untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

amigurumi elmo siap!!

hihihi

cobaan pertama aku membuat amigurumi berbentuk patung...perghhh...kalau ditelek bebetol jari jemariku yang tulus mulus nih, mau ada 2,3 bijik kematu...punyalah banyak sc yang digunakan...beratus, mau ribu riban nih...

amek masa lebih kurang 1 ari jugaklah, tp disebabkan aku buat sket demi sket, ditambah2 ngan benang habis plak, setahun belum tentu siap nih...agagaga...alhamdulillah, dapat jugak siap...dan rata2 kawan aku sume cakap kiut...hakhakhak...

"ain...nape mulut dia nih lebar sangat, macam watak atok dalam kartun gila-gila tuh"

"ain...mulut dia nih senget lah, mcm cacat pun ada jugak"

mcm2 feedback yang aku dapat, haha...tp aku mengaku la, byk sgt kureng nih...perlu diperbaiki lagi, next elmo kalau ada la...hahaha

notakaki : tetibe nak memiliki elmo bersaiz besar, buleh wat pelok2 time tido, agagaga

No comments:

Related Posts with Thumbnails