untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

special order

pencil case with zip

pencil case ni ditempah oleh sorang cikgu kat sekolah aku, nak bagi hadiah hari jadi kat sorang lagi cikgu sekolah aku...cikgu tu suke kaler pink, sama cam aku...so, dia request aku buatkan casing, tak kisahlah casing yang camne, yang penting kaler pink, ada nama...

so, setelah aku pusing2, menung2, aku decide nak buat pencil casing yang saiznya boleh memuatkan kalkulator saintifik tu...dah siap, last sekali aku jahit nama birthday teacher tuh...fatnin namanya...

sudah selamat diserahkan kepada tuan yang menempah, dan tuan yang menyambut birthday...

terima kasih atas tempahan anda, hope korang berdua suke...

No comments:

Related Posts with Thumbnails