untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

hat

picture taken from crochet-mania

pepagi lagi aku duk mengusha crocheted hat, tak pernah buat, teringin nak buat, mcm mana la ropanya...kopiah penah lah aku buat, aku agak lebih kurang je kot caranya kan...

pastu tadi, ternampak pattern crocheted hat mcm gambar kat atas tu kat sini, video pun ada gak, korang klik je link kat tu, nnti ada link video dia kat laman tuh...kalu sebut crochet-mania, siapa lagi kalu bukan theresa gak, aku suka dia nye stail sebab satu, senang, mudah nak ikut, pastu english dia pun best...suke dengar suara dia...hakhakhak

aku belum try lagi pattern ni, bila ek nak curik masa kejap nak buat nih...

notakaki : benang pun tak banyak, nak buat projek pun rasa tak best...

2 comments:

MamaDaniel said...

akak aritu ada giler topi kejap.. skrg ni giler jugak, cuma blom ada kesempatan.. ahaks... penyakit M sebenarnya.. hahahaha..

buat la.. buat la...

:)

therosputih said...

mamadaniel
ahaks...jom la kak, kita buat sama2...nnti boleh kongsi idea....jomla jomla...ekekeke

Related Posts with Thumbnails