untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

yang ditunggu-tunggu dah tiba

hai
senangnya dalam hati
kalau beristeri dua
seperti dunia
ana yang punya


hoho...gumbira gumbira...

semalam pakwe lama abg pujaan ati sume orang datang umah, sape lagi kalu bukan khairul fahmi tettttt....jangan bikin panas hokeh, cean awek dia...yela, sekarang ni tgh hot kot kan dorang tuh, penangan bola punya pasal la tu...

eh eh...back to the story hokeh...abg pujaan ati maksud aku kat sini, tak lain tak bukan, abg posmen okeh, sume orang tunggu dia kan, kecuali yang nak dapat surat saman jpj

alkisah, ari tu aku ada order benang multicolour dari blog pu3 craft, tunggu punya tunggu, bukan sebab service dia lambat, tp sebab time aku order, dia ngah bercuti, mmg lambat la, padan muka aku...tp takpe...service dia tiptop okey, layanan dari hati ke hati...amacam akak, baik punya puji nih...ada diskaun lebih ka? ekekekeke, papehal, time kasih akak...

tadi abg posmen aku dtg, memandangkan aku malas nak pakai tudung, aku paksa abg aku suh keluar jumpa buah ati aku, sape suh ari ni dia cuti kan, hehehe, jadi...sila buat keje sket utk adikmu yang terchenta ini ye...

dan yang ditunggu-tunggu dah tiba,

tadaaaaa



cantik kan? kalu nak beli jugak, sila la klik kat sini

siap dapat free sample felt lagi tuh, aku rasala kan, nama kain jenis ni felt la kan?



hihihi...sorila, aku tak bape reti bab2 kain utk kraf ni...alang2 dapat sampel percuma ni, teringin la nak buat handmade from these samples....tp jadi masalahnya, aku nak buat apa eh...aku mana pandai...

notakaki : project guna benang multicolour ini akan bermula...cuma tatau bila...wakakaka

2 comments:

pu3craft said...

terima kasih promote kedai akak....:) felt tu try buat hairclip or bunga pun ok gak. try la....sure seronok bila dah jadi :)

selamat maju jaya

therosputih said...

pu3craft
hehehe...nnti mau beli lagi kak bebenang itu...ngeee

felt tu simpan, sayang lak nak guna, sibuk duk mengait ngan menjahit, (alasan taknak guna felt, buleh diterima ka? ngeh3)

Related Posts with Thumbnails