untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

ASMA'S 1st GIVEAWAY....


sape asma? nak tau lebih lanjut, leh klik kat sini...

kak asma wat GA, tak sangka, sama tarikh ngan GA aku...ngeh3...aku sendiri pun dah lupa bila aku follow akak ni, pastu borak2, tukar2 pendapat ngan dia...apa yang menarik, of course lah hasil yang dijahit oleh kak asma...sangat comel, teringin nak belajar wat benda2 kiut miut mcm ni...antaranya,

octo mcm cimc lak...hehehe


tissue holder

paling tak lupa isu hangat di kalangan crafter, nak tau, klik sini

bila kak asma anjur GA mcm ni, terus nak join....mana tau dapat hadiah kiut miut mcm ni...ohhh...i like...


Saya join GA ni kerana saya nak menang hadiah kiut miut

walaupun wat masa sekarang ni tatau lagi apa hadiah dia, tp aku dah tau dah...kompem kiut miut punya...kan kan kan...hihihi...tak sabar nak tau apa hadiahnya...

korang tunggu apa lagi, moh kita pakat join...

notakaki : nak jadi crafter sepenuhnya, takmo jadi cikgu...boleh?

bolehhhh...boleh blah....

hukhukhukhuk

No comments:

Related Posts with Thumbnails