untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

new project

semalam, masa beli kain utk baju sekolah adik aku baru nak beli kain beb...hahaha, aku terpandang satu jenis kain cotton nih, owh...i fell in love ngan corak dia lah...tengok rege, hmmm...boleh tahan lah kan...

comel gile corak kartun nih, geram aku

cantik tak corak kain nih? hehehe...mase aku duk telek2 kain nih, aku teringat kat anak buah aku yang satu tuh, rasa nak buat pijama utk dia lah, aku terus sapu beb...dah terbayang dah dalam pale betapa kiutnya anak buah aku tu nnti pakai baju corak gitu...

tp bila aku sampai umah, gitau sama mem besar, bulat2 dia tolak cadangan aku...hauhauhau...sodih jap aku...mem cakap, buat cadar pun lawa gak...ha, cadar? hmmm...okey gak, aku pun tak pernah jahit cadar, walhal, aku selalu berangan nak jahit cadar utk katil aku, tp, mana cukup, aku beli sket je nih...tibe2 teringat akan sesuatu...hehehehe

nak tau apa aku akan buat ngan kain nih? hehehe...sila tunggu yer...aku nak kena jahit baju sekolah orang dulu nih...haih...asal aku teringin nak wat project utk diri sendiri, mesti kena hold dulu, bg laluan kat org lain...sadis...

notakaki : list-to-do aku makin panjang...oh tidak...

2 comments:

L@L@milie said...

buat sarung bantal busuk pn comel ni . haha

therosputih said...

L@L@milie
last2, buat apron...masuk ke dapur jadi comot jugak akhirnya...

Related Posts with Thumbnails