untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

mari kita jayakan

okeh, semalam aku ada gitau psl projek amal ni kan, so ari ni, aku dah dapat pengesahan rasmi dari puan penganjur, puan ayu...wah...dan sekarang ni, aku dah tak sabar nak mulakan usaha mengait...

aku plan2 nak buat fan bookmark mcm gambar kat bawah, aku copy dari blog aku yang lg satu, mls nak edit namanya...hakhakhak...dan mungkin juga a few bookmark lagi lah...tak sabar nak start...

contoh fan bookmark


ingat nak start buat mlm ni, tp td ptg, dapat baju from customer, suh jahit manik...alamak...aku dah blank2 ni sebenarnya, tatau nak buat corak manik apa kat baju tuh...kebiasaannya, bila aku dapat baju baru utk dijahit manik, aku termenung kejap, duk fikir nak design yang mcm mana yang sesuai ngan corak baju tuh...aih...dahla ada a few pasang lagi baju duk beratur nak jahit manik....yang tu takpe lah, sbb tuan punya baju tak kisah lambat2 pun, janji siap je katanya...yang dpt ptg ni je dia pesan, secepat yang mungkin...hmmmm

nak kena baca mantera serapah mambang manik la kejap nih...carik idea, hakhakhak...heee...syirik!!!

notakaki : buat satu2...ikut perancangan...insyaallah...

No comments:

Related Posts with Thumbnails