untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

kemuncak projek amal

frust sbb tak dapat nak tunjuk hasil yang telah aku kait smpena projek amal by pondok craft tuh, sume gara2 aku nak cepat, lepas siap, iron, pastu terus packing masuk dlm envelop...mintak kerjasama ayah aku suh hantar...hehehe...dgn erti kata pow ayah aku lah tuh...hakhak...

aku dgr cite, projek ni dapat sambutan hangat...baguslah tu kan, dalam kita sibuk duk mengejar kepuasan diri sendiri, kepuasan pelanggan, ramai antara kita yang berhati mulia, terlibat dlm menjayakan projek nih...aku harapkan satu je, pasni, ada lagi projek2 seperti ni, insyaallah, jika aku punya kelapangan, konpem aku join...

so, misi seterusnya adalah...sambung balik apa yang telah dihentikan buat sementara waktu...huh...nak buat apa eh...hmmm...mau blogwalking ah...

notakaki : kalau badan sihat, mcm2 nak buat kan...

No comments:

Related Posts with Thumbnails