untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

manik untuk baju kosong

nih, baru je siapkan tengah hari tadi, tuan punya baju nak jahit manik kat badan ngan lengan, pastu aku tgk bajunya, cantik, kosong sahaja, so...memang kena letak manik jenis yang berangkai, pendek kata, kena buat manik sebagai corak utama dia...tuan punya baju nak buat baju raya aidil adha lah nih...hoho...memang merelip habis...


aku suke gmbar nih...hehehe


ginilah ropa baju selepas siap letak manik


pandangan depan, aku panggil nih corak puncak kasih sebab dia sume menuju puncak...
mcm lagu akademi fantasia plak...menuju puncak..gemilang cahaya...lalalala


ni kat lengan, aku panggil manik berangkai jer...sbb mmg berangkai, cuba tgk bebetul, mcm nak mencangkuk aje bunga2 bersebelahan tuh...
jangan gaduh2 okeh...

hokeh, utk tempahan yang mcm ni, harganya cume rm88 sahaja...kalau buat manik kat badan, hmmm...mmg la agak berkos tinggi sket, kalau kat lengan...biasa2 sajalah...


untuk tempahan
boleh hubungi
nurulain_rahimin@yahoo.com

harga bergantung kepada penggunaan manik
penghantaran melalui pos

No comments:

Related Posts with Thumbnails